Szia, üdvözöllek a blogomon!
Örömmel jelentem be, hogy a következő hetekben egy izgalmas és hasznos blogposztsorozatot indítok el, amelyben a Power Automate és/vagy Power App rendszerek lenyűgöző világába kalauzolom el olvasóimat. A sorozat lépésről-lépésre felépít egy rendszert, egy valós esettanulmány keretében, és megmutatja, hogyan alkothatunk megoldást olyan kihívásokra, mint beérkező igények kezelése, feladatkiosztás, határidők nyomonkövetése, és még sok más.
De mi is lesz a blogposztsorozat fő témája? Nos, a célom egy olyan rendszer kialakítása lesz, amely képes:
-
Beérkező igények feldolgozása:
- Az igények automatikus kezelése, az igényekben szereplő információk lementése.
- Az igénylő tájékoztatása az igény státuszáról.
- Egy felület létrehozása, ahol az összes igény könnyen elérhető.
-
Feladatkiosztás:
- A beérkező igények automatikus vagy manuális kiosztása a feldolgozó kollégák között.
- A kollégák tájékoztatása a rájuk osztott feladatokról.
- A feladatok listázása, szűrhető státusz alapján.
-
Státusz és határidő nyomonkövetése:
- A feladatok státuszának és határidejének figyelemmel kísérése.
- Kommentek hagyása a feladatokhoz.
- Az igénylő tájékoztatása a változásokról.
-
Dokumentáció és riportálás:
- Az elkészült feladatok megoldási folyamatának dokumentálása.
- Statisztikák kinyerése, amelyek az egész csapatra vonatkoznak.
- Munkamegosztás és leterheltség riportálása a csapat hatékonyságának optimalizálása érdekében.
Ez csak egy kis ízelítő a témákból, amiket a blogposztsorozatban részletesen kibontunk majd. Kövesd figyelemmel a blogot, és tarts velem együtt, ahogy együtt építjük fel ezt az izgalmas rendszert!
Legyél részese a digitális átalakulásnak és fedezd fel a Power Automate és Power App kínálta lehetőségeket!
Ha érdekel a téma és szeretnél mihamarabb értesülni a fejleményekről, az új bejegyzésekről, írj az info@crystalcreativesupport.com címre!